30 May 2016

Kuih Apam Nasi Kegemaranku....


Ini kuih apam nasi yang aku buat untuk minum  petang semalam. Aku suka kuih ni. Nak buat pun tersangat mudah. Asal ada nasi sejuk boleh saja lah. Tapi nak membuat tu memerlukan sedikit kerajinan jugalah.

Tu la pasal, tetiba timbul kerajinan dek keinginan yang meluap-luap nak makan kuih apam ni. Nak membuatnya makan masa jugaklah dek kukus kat rumah aku ni kecik comel jer... haha! Nak menghabiskan kuih apam ni kejap jer....

Kesedapannya masih terasa , masam2 manis, lembut gebu jer. Tak perlu makan dengan kelapa parut, makan gitu jer. Tapi kalau ada, lagi la bagus....  Nak resepi? Boleh jer.....

Aku ada blog satu lagi yang menghimpunkan resepi2  mudah yang pernah aku buat. So kalau nak resepi tu kena pergi blog sana lah yer...  Tapi tak pe aku letak link kat sini. 

Resepi  klik SINI

p/s : Bila nak rajin buat lagi... entah la.. :)

No comments:

Post a Comment

PENAFIAN

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di annurbe.noor@gmail.com


[PENAFIAN] www.huhahuhajerr.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.


Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.


Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.


Sekian...